sobota 16. července 2011

Bývalá vojenská nemocnice v Josefově - podruhé a oficiálně :)

Druhá návštěva vojenské nemocnice v Josefově :) tentokrát oficiální, takže můžu i zveřejňovat fotky.

Dnešní galerie je :
ta původní tu:

je to teda nic moc, ale podmínky v podzemí (čtyři fotáky a jedna baterka :D atd. 
jsou fakt zoufalý.

K historii:
Vojenská nemocnice byla postavena v letech 1785 - 87. Najednou zde mohlo být v péči až 1 200 nemocných a raněných. Během 2. sv. války sloužila jako kasárna 7 praporu vládního vojska a jako lazaret Wermachtu. Po osvobození areál opět sloužil nemocničním účelům. V letech 1968 - 91 byla nemocnice obsazena sovětskou armádou. Nyní je budova bohužel nevyužita.

10 komentářů:

  1. Bylo by mozne aktualizovat odkazy vedouci k fotografiim?

    OdpovědětVymazat
  2. Odkazy jsou opraveny, nevím, jak se tam ta dodatečná chybka vloudila :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty vogo, já jsem tam byla svépomocí a když jsem jim psala emaily a všemožně je uháněla kde se dalo, tak mě ignorovali :( to místo mě fascinuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne take...strasne bych se dovnitr chtela podivat

      Vymazat
  4. Mám dotaz, chtěla bych tam udělat focení, takže by mě zajímalo,jak jsi se tam dostala? :)

    OdpovědětVymazat
  5. NO je to veřejnosti nepřístupné... klíče mají na městském úřadě, můžeš zkusit štěstí :D

    OdpovědětVymazat
  6. a co za to chtěli, že ti pujčili klíče?? Nebo co jsi jim vůbec řekla? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já si je nepůjčila, šla jsem jako vetřený doprovod oficiálního týmu z města :) podle mě je z ruky nedají.

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji, můžu to aspoň zkusit :)

    OdpovědětVymazat