středa 4. května 2011

Vybydleno :)



5 komentářů:

  1. Skvělá reportáž, docela rád bych viděl víc fotek. Fakt pěkný!

    OdpovědětVymazat
  2. Aha jsem natvrdlej, už jsem je našel, ale ta pochvala platí.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo úžasný!!!!!!!!!!!!!!! Ta omítka to je úplně dokonalá!!! Moc se ti to povedlo!!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc, ono to tam je fakt dokonalý. Musím říct, že to vůbec nemůžu dostat z hlavy, je to takový svět ve světě... Fakt fantastická stavba. Hrozně ráda bych viděla plánek, co kde opravdu bylo a pak si to celý prošla a představovala si ty proudící sestřičky a pacienty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já je tam úplně vidím v těch tvých fotkách. Je to úžasný...... mě padla brada dolů.... úplně to na mě dýchlo tou atmosférou.... super!

    OdpovědětVymazat