pátek 25. března 2011

365. den - poslední :)


A je to tady :) Ač jsem tomu někdy skoro nevěřila, podařilo se mi celý rok dotáhnout až do konce.

A končím vážení - bylo to sice přínosné, krásné a hrozně ráda svým rokem listuju zpátky, ale teď si od focení vážně potřebuju asi trošku odpočnout, abych zase nabrala nějakou múzu.

Tenhle blog každopádně nekončí, fotky budu přidávat dál, ale určitě ne každodenně - jen když se něco urodí :)

Tímto chci poděkovat všem stálým návštěvníkům za podporu - a že se jich sešlo, až neuvěřitelně - a milé komenty :) Moc si jich vážím!

Mějte se všichni krásně :)
Dáša

8 komentářů:

  1. Ahojky .....moc gratuluji ...já to mám za 10dní ..pápá a na fotky se těším mám tvoje fotky moc ráda....díky

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo to je moc škoda, že nebudeš pokračovat v dalším roce. Já k tobě strašně ráda chodím. Žádné "načančané fotky" tady sice nenajdu, ale to co přidáš má říz a šťávu, jsou z vašeho života a k některým se strašně ráda vracím.
    V každém případě zdravím :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. No,já jsem tady pečená,vařená tak jako tak..těším se na další fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k dokončené 365 a určitě pokračuj nadále

    OdpovědětVymazat
  5. To je škoda, ráda k tobě každodenně nakukuju a baví mě tvoje psaní. Ale říkáš, že budeš pokračovat, tak aspon´tak. Těším se na další fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k výročí :)
    A vypadá to, že sis to rozmyslela a budeš pokračovat :D

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji k úspěšně dokončenému projektu ... taky si nějak nedovedu představit, že to jeden den prostě utnu a přestanu. Jen houšť;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluju!!!! Moc ráda budu nadále nakukovat.

    OdpovědětVymazat