neděle 13. března 2011

353. den - všichni jsou blázni, jen já jsem letadlo :)

Takže dneska jsem strávila šest!! hodin nad letadlem. 

Poprvé v životě jsem byla nucena otevřít Adobe Illustrator a pokusit se proniknout aspon do základů vektorové grafiky...

Původní návrh letadélka je z našeho kitu pro digiscrapbook Playground a teď ho kvůli jedné zakázce potřebuju převést do vektorů, aby se dal vytisknout na obrovskou plachtu... 
Obrys tenkrát črtal můj manžel na papír, pak je oskenované, dobarvené a upravené v photoshopu (spodní obrázek)

Horní obrázek je moje celodenní úsilí :) není to dokonalé, ale jsem na sebe pyšná :) Zvládnout Illustrator je jedno z mých předsevzení na rok 2011, zítra dorazí i učebnice, abych ve svém osobním volnu neměla třeba nudu, hehe

(po včerejším megafocení megasvatby nechávám s chutí foťák sedět na poličce a tupě zírat :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat