pondělí 21. února 2011

332. den - chemie

No fotka nebude. Zase mám nějakou hnusnou, hnusnou rýmu, hlavu jak vodojem, většinu dne se snažím střídavě pracovat a střídavě ležím.
Nicméně večer jsem šla navštívit naši lékárničku, že si vezmu nějaký prášek na noc. A musela jsem se hrozně smát - už kdysi jsem četla nějaký horoskop, že PANNY mají sklon mít v lékárničce léky na bolení hlavy podle konkrétních příznaků... takže když jsem vyhrabala krabici, našla jsem tam na chřipkové stavy toto:

IBALGIN 200 A IBALGIN 400 - ATARALGIN - PARALEN - NUROFEN - MODAFEN - COLDREX - ACYLPIRIN

Když jsem se přestala chechtat, rozebrala jsem své příznaky, vyloučila coldrex a modafen kvůli pseudoefedrinu (nespala bych), pročetla příbalové letáky, hodila do sebe ataralgin a šla spát :D
jooo chemie....

Žádné komentáře:

Okomentovat