neděle 14. listopadu 2010

233. den - druhá várka :)

Neodolala jsem krásnému počasí a zeptala se kluků, jestli by se nechtěli jít někam fotit.
Jířa: No to ani omylem! (oblékl se a šel ven)
Míša: Neci fotit! Neci ven!

Takže jsem Míšovi naslibovala hory doly (neboli červený ovocný pendrek) když půjde se mnou do parku a nechá se vyfotit. Nakonec teda šel. Nechat se vyfotit znamená v jeho případě to, že se občas podívá do objektivu - o nějakém pózování vůbec nemůže být řeči, navíc vše okořeněné výrazem chovance ústavu pro týrané a zneužívané děti. To je matroš fakt...

Tady jediná, kdy je aspon trošku veselej.. (dal mi přesně dva pokusy na kuk za stromem, a pak utekl na hřiště přes celý park - myslela jsem si, že si ho tam nevšiml...)


No a ze všech fotek s utýraným výrazem jsem vybrala jen jednu no... :) 
nemusím to mít víckrát!

1 komentář: