pátek 5. listopadu 2010

221. - 224. den - Fénix

Vyvrcholení říjnové osobní revoluce. Po měsíci seberozebírání, depresí a opětovném nesmyslném skládání se dohromady... Odjela jsem na několik dní pryč, zrušila všechny pracovní závazky.

Začátkem října jsem se rozsypala na milion maličkých kousíčků... nepovedlo se mi to hned napoprvé, srovnat všechny kousky na původní místo, ale nakonec se to podařilo. 

Už se necítím osamělá ve světě plném lidí. Jako fénix jsem se znova zrodila z vlastního popela, o něco silnější, hrdější, zároveň však s mnohem větším vědomím zranitelnosti své i svých blízkých...

Jsem zpátky :) 

Jdu se pomalu podívat do svých mailů, které jsem teď opravdu zanedbala :) a tipuju to na ještě jeden dnešní vstup :)
Tímto končí můj zřejmě nejosobnější záznam na tomhle blogu :)  

4 komentáře:

  1. ...nějak nemám slov..nádhera...jsem ráda, že jsi zpět, celá, lepší, silnější :-)Proto asi dostáváme od života přes hubu že?

    OdpovědětVymazat
  2. hm, tak to mělo být aleluja -:)

    OdpovědětVymazat