čtvrtek 7. října 2010

195. den - travesty show

Tak mě ségra vytáhla na Travesty show skupiny Screamers.

Byla to docela bžunda, i když mám pocit, že když jsem na nich byla před mnoha (asi sedmi) lety poprvé, tak mě to bavilo víc :) tenkrát taky víc "zpívali" a míň mluvili... no ale každopádně skvělé vytržení z šedi všedních dní.

Samo tušíc príma fotocíle jsem nabalila i foťák - všechno je foceno makro objektivem sigma 105 - 2,8 z třinácté řady a s šíleným ISO 2000 :) ale až na to zrno to snad nedopadlo tak zle, aspon jsem na rozdíl od kompaktářů tentokrát byla fakt nenápadná a nebleskající :) Pleskání zrcátka si v aplausech nikdo nevšímal :)

Tak tady je malá ochutnávka, mega moc hafo fotek je ZDE

Xindl X a Láska v housce:



Tohle teda musím už jen kvůli těm botám... holky VIDÍTE TO??? Nechápu, že si nerozbil držku!!!


No a má velká oblíbenkyně Lady Gaga :) nesmí chybět

Žádné komentáře:

Okomentovat