úterý 21. září 2010

178. den - nečekané příměří

Další klasický pracovní den. 

Jelikož jsem včera dělala do ranních hodin, tak jsem ráno odvedla Míšu do školky a nařídila si budíka na 11,20 :) abych se trošku vzchopila.


Dneska jsme byli celý den beztatínkovatý, tak po školce jsem Míšu předisponovala k babičce a jelo se dál. Míša u babi nějak nezvládl doběhnout na wc, a jelikož tam nemá zatím náhradní oblečení, oblékla mu svoje elastáky a mírně poupravila v rámci možností. Když jsem ho viděla, tak jsem se málem počůrala taky :D


Kluci si celý zbytek odpoledne krásně a normálně hráli!
(tahle věta zní úplně normálně, ale kdo zná naše děti, tuší, že u nás normální není). Chvílema jsem se na ně chodila koukat, protože jsem NEVĚŘILA vlastním očím. Oni se nervali!! Nikdo nevřískal, nikdo si nic nerozbil, nevyrazil ani neodřel... Nikdo nikomu nic nerval z rukou a nežaloval...

Je to asi potřetí za celou dobu, co máme dvě děti, kdy jsem měla tu čest užít si jejich společné fungování :) Kéž by se to stalo pravidlem alespoň jednou měsíčně! :)

1 komentář:

  1. Jéj to je skvělé Dášo,věřím že sis to užívala,kéž by tě takhle překvapovali častěji!!!U nás už začíná taky pěkná divočina..:-(

    OdpovědětVymazat