pátek 17. září 2010

174. den - s photoshopem je mladá a krásná každá :)

Byla jsem u kadeřnice a tahle fotka vznikla jen proto, abych kamarádce ukázala své "nové vlasy". Fotil mě Jířa balancujíc s mým foťákem na gauči :)
Nakonec jsem neodolala a trošku si s ní zakouzlila v photoshopu.

Mohla bych takhle vypadat, kdybych něco (dost) shodila a dala si hodně záležet :) 
... asi dostanu depku nebo co!

5 komentářů:

  1. Super kost......moc ti to sluší!!!!!!!! Jířa má talent... no po kom asi!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo, April, prostě seš pěkná ženská :-) ;) a účes je parádní!!!

    OdpovědětVymazat
  3. to nemá chybu ..povedená ...já mám depky dost často .... sama ze sebe ,,, jsi mladá a každý je svým způsobem krásný...
    Krása je znak relativní. Je v oku toho, kdo ji vnímá André Maurois

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné Dáši!!! Já si tě takto nějak představovala a neříkej, že vypadáš v originále jináč !!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat