sobota 11. září 2010

169. den - fotím, fotím berušku.. a jiný zvěrstva :)

Vyfotit letící berušku toužím od chvíle, kdy jsem ji viděla na Jindruchy blogu (ne, nedám odkaz, protože pod tou nádherou by ty moje nádhery úplně zanikly :D

Takže když jsme dneska na pískovišti potkali berušku, hned jsem si ji vzala do parády...

Připravit... pozoooor... a TEĎ!

Poté, co mi první beruška upláchla, aniž by se mi podařil nafotit odlet, začla jsem lovit jinou - našla jsem už jen tuhle, ale ta zase měla na zadku přilepenou nějakou mouchu či co... a vůbec nechtěla lítat!!


Tak jsem z nouze cvakla ještě tohodle broučka - nic moc ostrý, ale zase je hezky barevný :-) /musíme si to umět pochválit, že.../


Míša vaří polívku... ňam ňam... kdoví, jestli není moc slaná?


1 komentář:

  1. Ale i ta s roztaženýma krovkama a křídlama je moc pěkná.
    A Míša mě Tedy dostal :-D :-D :-D :-D Je to borec, když si tu svoji "polívku" i ochutnal :-D
    K.

    OdpovědětVymazat