středa 1. září 2010

159. den - poprvé :)

Tohle by se tu mělo objevit těsně po půlnoci :)
Už asi ležím v posteli, ale je mi třiatřicet! Kristova léta..
Vzpomínám si, když mi bylo 16, byla jsem se svou nejlepší kamarádkou na dovolené v Řecku a námi byla její starší sestra, které bylo třiatřicet. Byla STARÁ.
Ale já nepropadám depresi, to je krásný věk, ne? :)

5 komentářů:

  1. Tak ještě jednou moc gratuluju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky taky blahopřejíííí krásný věk ...a teprv ti to nastane já sem začla po 33 nabírat ,,jak profesně tak váhově až sem porodila skoro ve 40 mojí vytouženou holčičku...tak se snaž:))) pápá
    Žádný mladý člověk si nepřeje být mladší... Jonathan Swift

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ještě jednou - VŠECHNO NEJLEPŠÍ!!!!!! Jako pořád si můžeš říkat, že jsou kolem Tebe starší... ;-) ;-) ;-)
    K.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé Dáši, opožděně, ale přece Ti přeji všechno nééééj!!!! Monika

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky přeju všeeechno jen to nejlepší!!!!

    OdpovědětVymazat