sobota 28. srpna 2010

155. den - kemp Svatá Kateřina

Dneska jsem si s kamarádkou a dětmi udělala malý výlet do blízkého kempu Svatá Kateřina - nalákala mě na velblouda a opičky :)


Skutečnost bohatě předčila naše očekávání, je to tam FANTASTICKÉ!!! V lůnu lesa, u rybníka, pro děti dokonalé zázemí  (velikánské hřiště, posezení pro rodiče, lamy, kozy, osel, mládě tygříka, opičky, želvy...
Takže děti se vyblbly a my si nafotily zvířátka, daly kafčo a pak jsme ještě nasbírali tašku hub v přilehlých lesích. Vrátili jsme se domů sice promáchaní, ale spokojení :)

Mám hafo fotek, takže ty nej na blogu a zbytek je TADY:

Takhle jsem dopadla při focení lamy... zatrolený jílovitý svah! Ale radši si ruce zlámu, než abych nechala upadnout foťák :D


... a to je vona... kvůli ní jsem jak prase! ale stálo to za to :)


Smutná opice... Fotila jsem to přes dvojitou mříž, je to tam i vidět. Bylo mi jich tam fakt líto :(


Takhle to dopadne, když si koza vzpomene na své horské divoké předky a nemá v okolí žádnou skálu :)


Na tuhle scénu jsem vyplácala pěkných pár fotek - naprosto úchvatný odraz v rybníku...


a jedna děsně kýčovitá muchomůrka na konec :)


1 komentář:

  1. to sem se zase na tvůj účet nařechtala....
    ale krásná držtička ... a kdybys nenapsala že je smutná opička tak by mě to nenapadlo pak se o tom přemýšlela a dlouho na ní koukala až mi jí bylo líto :((( jo a ten odraz je pěkný mě se jednou povedlo nebe v bazénu... :))) pápá

    OdpovědětVymazat