středa 11. srpna 2010

138. den - čas sklizně, Brutal Assault

Většinu dne jsem strávila v autě a s dětma na krku :) všude se teď sklízí, nad poli se válí mlha z obilí odletujícího od kombajnů. A já tak chtěla fotit a oni mě tak nenechali!!
Mami! Řeklas jen jednu fotku!

Dnešním dnem začíná obrovský festival Brutal Assault - pevnost se pomalu začíná plnit černě oděnými vlasatci :) zítra tu nebude hnutí. Kdo má obchod s kouskem chodníku, čepuje na něm pivo :)
A po zkušenostech z prvního festivalu před třemi lety jsou nyní po celém náměstí tyhle cedule:



Tak ještě pozdně večerní vstup - takhle vypadá Josefov jeden den před zahájením megafestivalu. Budem tomu říkat umění (no blbec jsem si vzala jen pevnou stovku, takže jsem tam nic nevešla a navíc bylo TMA a já nechtěla bleskat, aby mě někdo neblesknul něčím přes hlavu :) - kliknutím zvětši!



1 komentář:

  1. ahojky to je suprr foto ...hlavně sem se pobavila ...tím komentářem...a dneska sem jela kolem pole a co nevidím ...kombajn a fakt seká valí se plno prachu hned mi blesklo no jo to se taky dá fotit ,,aprilmouse,,to má ale já nezastavila byl moc daleko ..a jednak bych překážela v silnici což sem už nechtěla riskovat ...protože mě dnes jednou silničáři obkreslovali taky sem tam blbě stála a brzdila sem práci na silnici,,,ale jak mám dopravit nemohoucího člověka k doktorovi na injekci když se nedá pomalu nikde normálně zaparkovat...tak stačí a suprr vždy se tady pobavím..pápá

    OdpovědětVymazat