úterý 20. července 2010

116. den - vážky s nášupem :)

Jelikož se nechám snadno vyprovokovat, využila jsem mírného počasí a vyrazila na lov vážek k blízkému rybníku :)
Tahle je jednoznačně dnešní favorit....

... ale vystavím i ty průměrnější, protože mi daly děsně práce :)



Kluci využívali mé zaneprázdněnosti k tomu, aby se ráchali v rybníku plném kaprů a vodoměrek :) jen jsem občas jedním okem jukla, jestli nemá Míša vodu až po uši :)

a ještě dvě momentky - stane se málokdy, že by se kluci spolu tak hezky bavili a spolupracovali a ještě byli veselí :)


9 komentářů:

  1. Tak ta první příšera vážková je vážně fantastická!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první - nechápu!!!! Při pohledu na tu vážku jsem vypadala asi hodně podobně:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, ta první je naprostá bombááááááááá ...
    tak trochu závidím a už přemýšlím, kde jsou u nás vážky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nechápu čemu říkáš průměrnější, protože ani ty moje nej nejsou tak dobré jako Tvoje průměrné -:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, tak to je fakt bomba...super fotky, závidím jak to umíš!!!

    OdpovědětVymazat
  6. téééééééééda ty jsou Dášo opravdu nádhera

    OdpovědětVymazat
  7. Tak u tý první jsem si v první chvíli říkala že jsi se dala na počítačovou animaci :D to je jak z nějakýho scifi :D Fakt super :D

    OdpovědětVymazat
  8. Fakt moc pěkný vážky. Máme tu za tratí taky menší rybník...že bych tam zašla...? I když, já měla vážku nedávno na balkoně a docela to byla modelína a nechala se fotit :-) :-) :-)
    K.

    OdpovědětVymazat