čtvrtek 24. června 2010

91. den - KONEČNĚ JSEM SE DOČKALA!!!

nastal dlouho očekávaný den a vyrazila jsem na koncert jednoho z mých největších oblíbenců - Serje Tankiena v doprovodu Českého národního symfonického orchestru!! Naprosto fenomenální koncert.
Samozřejmě vzhledem k podmínkám a velikosti koncertu jsem musela svou D90 nechat v bezpečí, tak jsem si vzala aspon kompakt, abych netrpěla. Pak jsem si říkala, že jsem ho radši taky měla nechat doma, protože utrpení bylo o to horší, že se vůůůbec nechytal :D a já přesně věděla, co bych udělala s tím svým mazlíkem, aby ty fotky stály za to :(
Neuvěřitelných lidí, vůbec nechápu, jak nás do té hali dokázali našťouchat, přestože jsme měly s kámoškou lístky "do kotle" přímo pod podium, tak jsem já se svými 178 cm viděla jen na špičkách a ona musela jít úplně na kraj postavit se na lavičku.
Fanoušci za námi nemohli vidět už vůbec nic...
Zvuk mě zklamal, čekala jsem větší šlupku no... je fakt, že jsem stála víc na boku, ale i tak to mohli (vzhledem k tomu, že vstupenky fakt nebyly za hubičku...) pořádně pořešit.
Jinak SERJ samozřejmě naprosto božský :) ale příště si hoodně rozmyslím, jestli to není doma lepší jen se sluchátkama a bez upocených těl okolo :)


Pohled přímo "do kotle" - to je taková menší polovina všech fanoušků.



Další zážitek byl metro :) Fakt nejsem zvyklá na moc lidí kolem sebe a navíc postižena prokletím "jé ten je zajímavej, sakra kde mám ten foták" mám tendenci si lidi prohlížet víc, než je v metru zvykem. Nakonec jsem radši zabodla oči do tmy okýnka a snažila se nerozhlížet, abych nedostala na kedlubnu :)
Tak aspon jedny dlouhý schody při odjezdu

1 komentář:

  1. Výborný komentář a myslím že vzhledem k okolnostem opravdu skvělý fotky. Díky za letmé zprostředkování koncertu a za opětovné ujištění, že nejsem sama jediná postižená tím, že v podstatě na vše se dívám s myšlenkou, jaká by se z toho asi dala udělat fotka!

    OdpovědětVymazat