středa 16. června 2010

83. den - máky na druhou a kafe u ségry

dneska to bylo plodné, tak jen takový malinký výcuc :)
Kámoška mě navnadila, tak jsem v poledne naložila Míšu do auta a udělali jsme si kolečko po zdejších polnostech :) (áno, stále mám polarizákové brutální období :)


Byla jsem na návštěvě u ségry a opět nafotila horu fotek, hlavně malého Ondru, který je BOŽSKÝ! :) člověk by to skoro chtěl doma... no, ale jen skoro :) 

a nakonec jsem doslova donutila moje kluky aspon trošku zapozovat - tvářili se, že je neskutečně prudím a tohle je jediná použitelná fotka - slabý co :)
(koukej mu dát tu ruku kolem ramen a sedte.. úúúú ... úúúú podívejte se na mě.... Míšo, pejsek!.. úúúú .. no dobře no, tak si trhněte) 

1 komentář:

  1. ahojky nemůžu se odtrhnout od máků ...krásný jsi šikulka...past na oči a dokonce mě to donutí o té fotce přemýšlet ...jak tak jsi rostou u kolejí a nikde nic,,,fakt mě dostávají ...jen tak dál...budu se těšit a nedá mi abych nereagovala... pá

    OdpovědětVymazat