sobota 12. června 2010

79. den - letecký den a setkání v trávě




Dneska to byl náročný den, zvládli jsme letecký a dětský den na letišti v Josefově, 

pak koupání v rybníku 

a navrch ještě malý koncert na každoroční akci 
Setkání v trávě v Jaroměřském parku.


Míša i Jířa se vrhli do všech disciplín dětského dne a neodradil je ani strašlivý pařák.


a třešnička dortu na konec - hodinový koncert Ivana Mládka a banjo bandu :) prostě klasika... foťák jsem si pro jistotu nechala doma, takže jsem ukradla kamarádce Canon 450D a fotila jejím :)



3 komentáře:

  1. portréty bandu suprové!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. taky se moc líbí suprr a mám úsměv na tváři ,,,já je teda můžu

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten zmrazený balonek, to chci umět taky, zatím bohužel vůbec nevím, jak na to. Psala jsem Vám ohledně sériového snímání :(

    OdpovědětVymazat