sobota 29. května 2010

66. den - u rybníka

Tak mi umřel můj (nový) počítač. Achjo. Odvezla jsem ho na rozborku a po cestě zpátky s klukama za zády vymetla několik rybníků :) Na notesu vůbec nevidím některé odstíny barev, takže v podstatě netuším, co vám tady předkládám :D Jestli to je moc divoké, tak mě protentokrát omluvte.

Vážek tam lítala hromada, ale ulovit některou z nich byl skoro zázrak!

To je duběnka ze stromu, kde jsem lovila vážky

Jetel no. Zatímco jsem se válela (v bílých kraťasech...) po mokré zemi na břehu a vleže se snažila udělat co nejhezčí pozadí, Míša využil mé zaneprázdněnosti a prošel se rybníkem. I s botičkama. A taky s ponožkama - samozřejmě :) když jsem se otočila, stál po kolena ve vodě (naštěstí to byl velmi mělký písák, kde člověk jde kilometr, než se ponoří po pás :D Ale co je hlavní - mám jetelíček!

4 komentáře:

  1. opět mě to tady dostalo škodolibě se tady směji ale jetelíček stojí za to :(((( a Míša je pěkný číslo ..a pc ti snad opraví brzy.. pá

    OdpovědětVymazat
  2. Předkládáš tu zase úžasný perly ... a barvy jsou naprosto v pořádku;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda! A procházka rybníkem - no, asi ho bolely nožičky, tak si je šel schladit, ne? :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vážka je moc pěkná, vypadá jak kovová. A jetelíček je taky pěkný :-)
    K.

    OdpovědětVymazat