pátek 28. května 2010

65. den - Brouci, mravenci a jiná havěť :)

Ze života mravence


Trošku přepálený čmelák :) ale honila jsem ho kolem stromu aspon čtvrt hodiny, takže prostě aspon jednu fotku sem dát musím :)

Ovečky byly taky úžasný, ale vůbec neměly pro můj koníček pochopení :(


Tenhle prevít mi přistál z ničeho nic na ruce a způsobil mi málem infarkt :) tak jsem ho za trest vyfotila

a ještě malý přídavek pro milovníky růžové (ano, třeba pro mě :)


... a ještě jeden opožděný přídavek :) 
Rychle ven, je tam duha! volala mi kámoška... tak jsem nelenila :) jo není nad to mít zpravodaje zvenčí :)

4 komentáře:

  1. moc se mi líbí čmeláček!!!

    OdpovědětVymazat
  2. mě se líbí mraveneček ...,,práce všeho druhu,,

    OdpovědětVymazat
  3. taky sem si tady psala na icg a ta dotyčná ,,je tam duha ... a už sem mazala na balkon a půl hodiny sem se kochala barvičkou ,,,a něco málo taky mám nafoceno,,, ještě to musím zpracovat...pá

    OdpovědětVymazat
  4. Čmelák je fakt povedený :-) To je snad jediný hmyz, který mám fakt ráda. No a duhu jsem letos ještě neviděla... :-(
    K.

    OdpovědětVymazat