čtvrtek 27. května 2010

64. den - přijela pouť

Hrůza hrůzoucí, pět atrakcí na náměstí, zcela vylidněno. Nicméně jsem byla donucena s kluky absolvovat aspoň jízdu na autodromu.
100 rozmazaných fotek - super :) Výhoda v tom, mít staršího bratra, se neprojevuje příliš často - ale zrovna na pouti je to super :) nemusíte škemrat po rodičích, aby vás svezli...



No a ještě teda cvičně jedna kapička - nuda, chápu :) ale já mám ráda zelenou barvu.. prý je zdravá na oči! Tak pořádně koukat a léčit :)

2 komentáře:

  1. to máš pravdu já tedy zelenou miluji a tahle přírodní je úžasná/taky sem letos šla do barvy v obýváku několik let maluji oranžovou a mám změnu zelenou nejdřív to tady připomínalo jak někde na boulinku ale už si všichni zvykli...pá

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Jířův výraz profi řidiče je fakt super :-) :-)
    K.

    OdpovědětVymazat