čtvrtek 13. května 2010

49. den - noční akce

Tak jsem se po delší době odhodlala zase k nějakému nočnímu focení. 

Zadání:
nafotit ideálně kostel a náměstí v noční atmosféře a HDR provedení. Pch, jakoprd!

Poznatky:
- kruci to je tma!
- jako vím, že se v noci bojím, ale netušila jsem, že se bojím až TAK MOC
- nádraží vypadá fakt lákavě, ale nestrčím tam nos, natož foťák

Otazník:
je možné případného obtěžujícího úchyla umlátit stativem, aniž bych poškodila na něm umístěný foťák? :)

****

Ok, takže z fotek není vůbec nic, tak moc jsem spěchala, aby mě někdo nepřepadl, že jsem fotila skoro v běhu :D nakonec se mi vlastně nejvíc líbí tahle fotka z venkovních prostor autoprodejny. Byla tam i kamera... jsem zvědavá, kdo si mě ráno bude prohlížet, jak tam lezu se stativem po silnici :D :D



... no jako tohle žádná sláva, ale jela jsem fotit architekturu, tak aspoň jedna pro pořádek :)

Žádné komentáře:

Okomentovat