úterý 13. dubna 2010

19. den - střípky

Dneska se neseběhlo v podstatě nic, ale přitom spousta věcí :)

Jířa vyhrál soutěž v plavání na 25. metrů - jsem na něho neskutečně pyšná!! (já, která jsem v plavání vždy obdržela diplom útěchy ve smyslu "Kapr - uplave pět metrů")

KONEČNĚ mi přišly nový sluchátka - byla jsem bez nich jak bez ruky :) Bez hlasité hudby v uších po večerech takřka nemůžu žít...

Potřebovala jsem nafotit bublinky kvůli práci a u tý příležitost vyfotila i kámošky Martínka :)

Míša v nestřežené chvíli vytvořil novou, plastickou dekoraci bytu z modelíny. Ne, nešlo to sundat dolů.

.. a pak znaven usnul v odpoledních hodinách vsedě na gauči :)

3 komentáře:

  1. to je kouzelná fotka ,,,, moc ráda se kochám tvojí prací ,,,líbí ,,,pá

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. ... ale jinak se opravdu nic nedělo :)

    OdpovědětVymazat